رئال مادرید

رئال مادرید
آنتی بارسلونا
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridreal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld


نظرات شما عزیزان:

سجاد
ساعت18:15---17 تير 1391
دمتون گرم حال کردیم عشق است MADRID
پاسخ:ممنون نظر لطفته


fc barcelona
ساعت19:24---22 خرداد 1391
جی شده ترسیدی مسی تو نظر سنجی باشه بهت حق میدم
پاسخ:پدرت می ترسه . فهمیدی ؟ داری از چی حرف می زنی !!!ها؟!! اسم کی رو می گی ؟؟ پدرت؟؟؟؟


masoud&moslem
ساعت21:57---12 خرداد 1391
من تو رو لینک کردم.اما لینک خودکار عمل نمی کنه.تو هم منو با اسم glt boy لینک کن.
ممنون.


تنـــــــــــــــــــــــــــها
ساعت23:19---30 ارديبهشت 1391
سلام دمت گرم خیلی باحالی حال کردم خدایی من عاشق رئال و کریسم
عزیزم لینکت کردم لطفا با اسم تنـها لینکم کن
ممنون


سیاوش من یونایتد
ساعت12:49---30 ارديبهشت 1391
دوستان من یونایتدی و سه شیر قدم رنجه کنن و به وب حقیر بنده بیان .با امکاناتی
1-نظیر چت باکس اختصاصی وب
2-اخبار و حواشی و کلیپهای ترجمه شده از این دو تیم
3-در مواقع ucl ویا جامهای برون مرزی(از انگلستان) حمایت از تیم های لیگ برتری
و.....
http://www.mu-eng.lxb.ir
در ضمن از تمام مدیرانی که تبادل بنر و لینک و لوگو با من کرده بودن در وب قبلیم دعوت میکنم با وب جدیدم بصورت اوتوماتیک تبادل لینک کنن
و همچنین بصورت نیمه اتوماتیک از توی صفحه اول وبم سمت راست پایین بصورت نیمه اوتوماتیک تبادل لوگو کنن و خبرم کنن.
از تمامی شما دعوت به نویسندگی میکند با امکانات خوب. لطفا نظر بزارید و یا با این ایدی پی ام بدیدfcfcatalonia
سیاوش(مدیر سابق وبلاگwww.catalan-barca.blogfa.com(



fereshteh
ساعت12:59---25 ارديبهشت 1391
دمت گرم اقا مبین دهن شانسایی ها سرویــــــــــــــــــس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 14 ارديبهشت 1398برچسب:, ] [ 17:39 ] [ م.خ ]

درباره وبلاگ

سلام دوستان عزیزبه وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم ازوبلاگ خوشتون اومده باشه
آرشيو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 174
بازدید کل : 122480
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1